dilluns, 19 de gener del 2015

Toni Roca (1)

SÓN ATRACTIVES LES NOIES D'ALABAMA?


No tinc cap criteri. Les meves irregularitats són constants i reiteratives. Les coses, possiblement la vida, en certes circumstàncies prèvies, el sexe, la literatura de vegades i només com un procés diürn, neixen, passen i es reprodueixen talment com una crònica de la vida quotidiana. D'altra banda, la meva anàlisi d'allò que anomenam "la realitat objectiva" és pobra, poc substanciosa, ingènuament crítica. Dels meus vidres, que amaguen llums, se'n potecia a l'exterior una nuesa de cossos que gairebé no tenen sentit i, ni molt menys, justificació. Cap al tard, horabaixa de sepulcres, un mot de silenci voldrà obrir parèntesis inexplicables. Però tot això, estimada Marie-Hélène, tornen a ser reflexions una mica abstractes. Ja et deia abans que sóc persona sense cap criteri i les meves irregularitats són constants i reiteratives. I per això m'agraden les noies d'Alabama.

                                                                                                                      Toni Roca
                                                          Les quatre estacions (Ed.Mediterrània-Eivissa, 2008)

Alabama, de Jacob Holdt. Fotografia: cortesia de l'artista

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada